El bloc dels docents del s.XXI

Aquest bloc neix per la necessitat de canviar la metodologia a les aules per treballar per competències bàsiques i per garantir l'aprenentatge significatiu dels nostres alumnes. Teòrics i polítics parlen d'educació però nosaltres volem conèixer les experiències dels docents ja que, a la fi, són els vertaders experts que viuen el dia a dia a l'aula i són els que perceben els resultats. Tothom té cabuda aquí, des d'aquells docents més innovadors, fins a aquells que afronten aquest canvi com l'escalada d'una muntanya.Per participar-hi contacteu amb gosanje@gmail.com

Treball en xarxa

diumenge, 27 de març del 2011

Quina alegria haver-nos trobat aquest regalet al correu: estàvem convidades a participar en un nou bloc! Un nou bloc que, a més, és una nova aventura en un munt de sentits, i no he sabut trobar les paraules per agrair-te el gest, fins ara, que a la fi m'he animat a escriure.

Carlos, em sembla que aquest bloc que has obert representa, no només una nova eina sinó un nova manera de treballar: iniciam una vertadera xarxa, per col.laborar i aprendre junts. Es veu que n'Aníbal de la Torre amb las seva xerrada amb l'APREP et va causar impacte immediat, i tu ja t'has posat a la feina. Aquest bloc és una representació de què podem importar a l'educació aquesta nova manera de treballar que la Web 2.0 ha portat a la societat en general, com ell va dir.

Però encara més, és un bloc d'educació que supera els límits d'un centre i va més enllà d'una activitat concreta. És un lloc on de tots els racons d'Eivissa, i qui sap, si aviat de les Illes, ens podrem trobar per compartir i col.laborar.

L'enhorabona per la iniciativa i molta sort en aquesta nova aventura. I per suposat, un honor acompar-vos en el projecte.

Aviat seguirem perquè el primer gran repte que tenim és fer connexions i crear xarxa.



1 comentaris:

Gosanje ha dit...

M'ha encantat la teva presentació Gemma. Per mi sí que és un plaer poder fer d'aquest bloc un grup de treball amb tots vosaltres.
Molt representativa la imatge.